ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ
Το δημιουργικό πνεύμα είναι πολύπλευρο, προκλητικό, αινιγματικό. Παρέχοντας ευκαιρίες αξιοποίησης του από τον κάθε μαθητή, δημιουργούμε μαθητές με ευφράδεια λόγου, ευκαμψία, άτομα με χιουμοριστική διάθεση και αυτοπεποίθηση, ανεξάρτητα, ευέλικτα, επίμονα άτομα, που διαθέτουν την ανάλογη προσοχή και το χρόνο στο έργο τους και όχι παθητικούς ακροατές. Μαθαίνω δε σημαίνει παρακολουθώ, απομνημονεύω, απαντώ σε ερωτήσεις κλειστές ( που δέχονται μια απάντηση) , κρατώ σημειώσεις, αλλά μαθαίνω σημαίνει: συμμετέχω ενεργά, συζητώ ελεύθερα, συγκρίνω, αναλύω, συνθέτω, ερευνώ, ανακαλύπτω, εφαρμόζω, δημιουργώ.
Α.. ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
ΘΕΛΩ ΒΙΒΛΙΑ ΦΤΕΡΩΤΑ
Δε θέλω εγώ φτερά πουλιού
ψηλά να φτερουγίσω
μήτε καράβια ωκεανού
τη γη μας να γυρίσω.
Θέλω βιβλία φτερωτά!
Αυτά μονάχα δώσ' μου,
να ταξιδεύω με το νου
στα πέρατα του κόσμου.
Σ. Παράσχου
ΛΙΣΤΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ
ΘΕΛΩ ΒΙΒΛΙΑ ΦΤΕΡΩΤΑ
Δε θέλω εγώ φτερά πουλιού
ψηλά να φτερουγίσω
μήτε καράβια ωκεανού
τη γη μας να γυρίσω.
Θέλω βιβλία φτερωτά!
Αυτά μονάχα δώσ' μου,
να ταξιδεύω με το νου
στα πέρατα του κόσμου.
Σ. Παράσχου
ΑΛΦΑΒΗΤΟΠΑΡΑΜΥΘΟΧΩΡΑ
1.ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ. ΦΑΚΙΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ
ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗΣ:
ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ
ΑΦΗΓΗΣΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
2. Η ΠΟΥΠΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΡΛΟΤΑ ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ: ΕΔΩ
ΑΦΗΓΗΣΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
2. Ο ΑΡΚΟΥΔΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΗΝΑΚΙΑ (ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΓΑΠΗ)
3. ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΡΥΣΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ (ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΨΕΜΜΑΤΟΣ)
2. Η ΠΟΥΠΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΡΛΟΤΑ ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ: ΕΔΩ
3. ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΒΡΟΧΘΙΣΕΤΕ ΕΝΑ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ. ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΤΣΙΑΜΠΟΚΑΛΟΥ: ΕΔΩ
4. Η ΑΡΗΤΗ ΤΗΣ ΡΟΔΙΑΣ. ΚΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ: ΕΔΩ
Φέτος πραγματοποιήσαμε το παρακάτω πρόγραμμα στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης με τίτλο:
Ο ΚΟΣΜΙΚΟΣ ΜΑΣ ΩΚΕΑΝΟΣ: “ΕΓΩ, ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ «ΑΛΛΟΙ»’
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
4. Η ΑΡΗΤΗ ΤΗΣ ΡΟΔΙΑΣ. ΚΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ: ΕΔΩ
Φέτος πραγματοποιήσαμε το παρακάτω πρόγραμμα στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης με τίτλο:
Ο ΚΟΣΜΙΚΟΣ ΜΑΣ ΩΚΕΑΝΟΣ: “ΕΓΩ, ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ «ΑΛΛΟΙ»’
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
- ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΕΙΚΟΝΑΣ
(ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ)
- ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ
ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΩΝ ΤΩΝ
ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
- ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΜΙΑΣ ΥΓΙΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
(ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΑΠΟΔΟΧΗ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ)
- ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
- ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου